Awanaz

Camp Site

Recreation

Events

Homestay

Friday, January 11, 2019

AWANAZ TEMPAT PERKHEMAHAN MENARIK DI KEDAH

Awanaz merupakan tempat perkhemahan menarik di Jitra, Kedah. Awanaz Camp and Rarecreation adalah tempat rekreasi yang menakjubkan untuk semua orang. Ia khas dibina untuk anda melakukan aktiviti perkhemahan.

Di Awanaz anda boleh menikmati pengalaman “RARE” dengan melakukan aktiviti-aktiviti seperti group bounding, hiking bukit, berkhemah, meredah sungai dengan boat, archery war game, ATV ride, water confidence, water cross, menanam padi, membuat jerat di hutan dan banyak lagi.

Anda namakan sahaja apa yang anda inginkan, kami boleh mengaturnya.

Awanaz amat sesuai dijalankan program-program perkhemahan sekolah dan universiti. Awanaz juga sesuai untuk dijalankan aktiviti-aktivti outdoor untuk badan kerajaan dan korporat seperti melakukan aktiviti "team bounding", "explore race", dan "family day".

Anda boleh berprogram, berehat dan menikmati aktiviti anda sambil menghirup udara segar dan menghayati keindahan alam di Awanaz.

Jom berprogram di Awanaz, tempah tarikh anda sekarang. Untuk sebarang maklumat lanjut, sila hubungi 

Kaizan: 011-10891495

Lokasi Awanaz: No 1331 Awanaz, Kampung Charok Tok Lateh, 06000 Wang Tepus, Kedah, berhampiran Bandar Darulaman, Jitra, Malaysia.



















Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna Veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

1 comments:

Contact Us

Adress/Street

No 1331 Awanaz, Kampung Cerok Tok Lateh, 06000 Wang Tepus, Kedah, Malaysia

Phone number

+(60) 019-4501495

awanazrarecreation@gmail.com

Website

www.awanazrarecreation.com